Buy Yamaha Outboard Parts

Announcement

Collapse
No announcement yet.

F100 stannar plötsligt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • F100 stannar plötsligt

    Min Yamaha F100 (från år 2000) stannar plötsligt när jag kör i god fart, både oljetryckslampa och generatorlampa lyser då motorn stoppar, motorn står i kanske 10 sekunder och sedan går motorn igång igen vidare och det kan ske så flera gånger efter varandra. Oftast händer detta när jag kör i god fart.
    Det känns som ett tändingsproblem eftersom motorn går med bra kraft när den går. Detta inträffade sent i höstas flera gånger, det var då fuktigt ute. Jag är orolig att motorn plötsligt helt stannar.

  • #2

    My Yamaha F100 (from the year 2000) stops suddenly when I drive at good speed, both oil pressure light and generator light come on when the engine stops, the engine stops for maybe 10 seconds and then the engine starts again and it can happen several times in a row. This usually happens when I drive at a good speed. It feels like an ignition problem because the engine runs with good power when it runs. This happened several times in late autumn, when it was humid outside. I'm worried that the engine will suddenly stop completely.

    Comment

    Working...
    X